13 iunie 2010

Ieri. Primul e azi

   Ieri, 12 iunie 2010, cu două zile înainte de examen, am făcut primul pas în expunerea punctului meu de vedere online — lucretiupop.blogspot.com. De ce acest blog? Am prea mult timp liber! De fapt motivația mea este pasiunea pentru fotografie, pentru orașul Baia Mare și dorința de a împărți cu această comunitate ceea ce eu văd, gândesc și trăiesc zi de zi.

   Am ales să dau startul acestui blog cu o fotografie făcută weekendul trecut. Consider că este reprezentativă acestui oraș datorită locului (la statuie aka Monumentul Ostașului Român), atmosferei călduroase și a categoriilor de vârstă prezente.

   De ceva timp tot plănuiam crearea acestei pagini. Sunt încântat că în sfârșit am reușit să-i dau drumul și sunt sigur că va ieși mai bine decât mă aștept. Până data viitoare vă invit să dați o privire pe byf.ro. E un mic proiect de-al meu la care am lucrat anul trecut și a ieșit destul de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu